Beställning

Hej!

Hur gör jag då jag skall en större tillställning och tänkte beställa varor till min butik? När jag försöker beställa varor via er hemsida står det att jag inte kan beställa då flera av varorna redan finns i butikens sortiment?

Kommentarer

  • Hej Nestor!

    Tack för ditt mejl!

    Precis som du skriver så går det dessvärre oftast inte att lägga beställningar på varor som redan finns i butikens sortiment.

    Jag skulle rekommendera dig att ta kontakt med den butik du önskar hämta upp varorna i så kommer mina kollegor i butiken att hjälpa dig med denna beställning.

    Här hittar du kontaktsätt till alla våra butiker.

    Jag rekommenderar att du lägger din beställning ca 14 dagar innan du planerar att hämta ut beställningen.

    Önskar du hjälp med att välja ut dryck till tillställningen är du välkommen att rådfråga vår kundtjänst. Jag skulle rekommendera att du mejlar in till oss på kundtjanst@systembolaget.se i så fall.

    Trevlig fortsatt måndag!
    Jonny
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.