Om något är fel i beställningen när jag tagit emot en hemleverans, vad gör jag då?

Vi på Kundtjänst hjälper dig naturligtvis med detta. Hör gärna av dig så fort du upptäckt felet så kan vi hitta en lösning.

Fel som kan uppstå är
  • Du har fått fel varor
  • Alla varor har inte kommit
  • Du har fått för stor leverans
  • Varor är defekta ( ex krossade flaskor eller dåliga förpackningar)
För att kunna hjälpa dig på bästa sätt vill vi att du hör av dig till oss på telefon 0771-838300 eller via mejl kundtjanst@systembolaget.se


Ha gärna numret på din hemleverans framme om du ringer eller bifoga det om du mejlar. Numret börjar på med bokstaven H och sedan 7 siffror. Vi kontaktar dig så fort vi kan.

Hälsningar



Systembolagets kundtjänst (Uppdaterad ) Rapportera olämpligt innehåll
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.