Fel varor, varor som fattas eller gått sönder vid hemleverans

Vi på Kundtjänst hjälper dig naturligtvis med detta. Vi, liksom handeln i stort, har just nu extremt högt tryck på alla beställningstjänster. Hör av dig så fort du upptäckt felet så ska vi lösa problemet så fort det går.

Fel som kan uppstå är:
  • Du har fått fel varor
  • Alla varor har inte kommit
  • Du har fått för stor leverans
  • Varor är defekta (krossade flaskor eller dåliga förpackningar)
För att kunna hjälpa dig på bästa sätt vill vi att du hör av dig till oss på telefon 0771-838300 eller via mejl kundtjanst@systembolaget.se

Ha gärna numret på din hemleverans framme om du ringer eller bifoga det om du mejlar. Numret börjar på med bokstaven H och sedan 7 siffror. Vi kontaktar dig så fort vi kan.

Har du fått fel vara? Mejla kundtjanst@systembolaget.se och behåll lådan som leveransen kom i. Bring kommer att kontakta dig under januari 2021 och bestämma tid för upphämtning. Därefter sker återbetalning. Du kan även vända dig till en Systembolagsbutik för att lämna in varan och få pengarna tillbaka.

Är du fortfarande intresserad av varor som saknas eller gått sönder i leveransen? Då behöver du göra en ny beställning.
Systembolagets kundtjänst (Uppdaterad ) Rapportera olämpligt innehåll
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.