Till senaste kommentaren

Saknar kvitto. Kan jag få en kvittokopia?

Vi har på företagets kort gjort ett inköp, men lyckats "slarvat" bort kvittot, som nu behövs inför vår redovisning. Kan det gå att få ett nytt kvitto via ert kassasystem?
Åsa

Kommentarer

  • Hej Åsa!

    Inga problem, det är sånt som händer!

    För att få en kvittokopia på ditt köp kan du mejla vår Kundtjänst på mejladressen;

    kundtjanst@systembolaget.se

    Följande uppgifter behöver finnas med i ditt mejl:
    • Butik som köpet genomfördes i
    • Datum när inköpet ägde rum
    • Totalbelopp på köpet
    • De fyra sista siffrorna på kortnumret ( Tänk på att Samsung och Apple Pay enheters kortnummer skiljer sig från det fysiska kortet. Och vi behöver det digitala kortets nummer)


    Jag hoppas du får en fin dag!

    /Staffan

    Systembolagets kundtjänst
    (Uppdaterad )
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.