Till senaste kommentaren

Saknar kvitto. Kan jag få en kvittokopia?

Vi har på företagets kort gjort ett inköp, men lyckats "slarvat" bort kvittot, som nu behövs inför vår redovisning. Kan det gå att få ett nytt kvitto via ert kassasystem?

Kommentarer

  • Hej Åsa!

    Om köpet gjordes för mindre än tre månader sedan kontaktar du den butik du handlade i så hjälper de dig att ta fram en kopia på kvittot.

    Är inköpet gjort för mer än tre månader sedan kan vi söka fram kvittot via vår redovisningsavdelning.

    Vi behöver då få in följande uppgifter:

    Butik:

    Datum när inköpet ägde rum:

    Belopp:

    Ditt namn:

    De fyra sista siffrorna på kortnumret:

    Återkom med det i ett mejl till oss, så hjälper vi dig.

    kundtjanst@systembolaget.se

    Jag hoppas du får en fin dag!

    /Staffan

    Systembolagets kundtjänst
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.