Kommentaren du söker har flyttats till en ny diskussion, eller är borttagen.

Vad händer om varor krossats under transporten?

Vi levererar eller returnerar alltid hela kollin. Om något i kollit är krossat får du välja mellan att inte ta emot kollit, vilket innebär en retur av hela kollit till vår varudepå, eller ta emot kollit medveten om att någonting i det är krossat. För att få ersättning för den krossade varan går du till någon av våra butiker och gör ett återköp. Lämnar du tillbaka allt i din beställning återbetalas även fraktkostnaden. Lämnar du tillbaka en del av innehållet återbetalas inte fraktkostnaden. Har du däremot köpt 13 flaskor (det vill säga två kollin) och lämnar tillbaka en flaska får du tillbaka fraktkostnaden för kolli 2. Vill du göra en ny beställning med hemleverans gör du det på systembolaget.se
Systembolagets kundtjänst Rapportera olämpligt innehåll
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.